حریم خصوصی سایت

مادامیکه که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه اینتر نتی اسمارتچیز استفاده می‏‌کنید ، ثبت سفارش اینترنتی می‏‌کنید ، به ما ایمیل می‏‌زنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد ، شما موافقت می‌‏کنید که اسمارتچیز با احترام به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی ، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها ، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها ، امکان دارد اسمارتچیز برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید . در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند ، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه اسمارتچیز را در پروفایل خود لغو کنند.

توجه داشته باشید که 09335858767 تنها شماره‌ای است که اسمارتچیز از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند . بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان اسمارتچیز ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام اسمارتچیز است و در صورت دریافت چنین پیامکی ، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@smartchiz.ir اطلاع دهید.

اسمارتچیز ممکن است نقد و نظرات ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد . اسمارتچیز از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده خواهد نمود.

اسمارتچیز متعهد می‌شود که تمامی اطلاعات ارائه شده توسط کاربر را محترم شناخته و محرمانه محفوظ دارد و تنها در صورت استفاده غیر مجاز و غیر قانونی و با ارائه حکم قضایی می‌تواند اطلاعات را به نهاد ثالث ذیربط ، ذی صلاح ارائه دهد.

خریدار، مسئول حفظ و نگهداری از اطلاعات کارت و حساب بانکی خود بوده و اسمارتچیز تصرفی در اطلاعات کاربر یا ذخیره سازی آن نداشته و قادر به رصد و ذخیره سازی اطلاعات بانکی کاربر نیز نمی‌باشد .

اسمارتچیز به صراحت حق هرگونه سوء استفاده از کارت و حساب بانکی اعضا را رد می‌نماید و تمامی مسئولیت های حفظ و نگهداری از رمز عبور و اطلاعات شخصی وحساب بانکی به عهده اعضا می‌باشد.

اسمارتچیز برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران تمامی تلاش و نیروی خود را به کار گرفته و همواره سعی براین دارد که تجربه‌ی خریدی امن ، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

    • شرایط عمومی گارانتی :

ارائه کارت گارانتی یا هولوگرام درج شده روی بسته بندی جهت استفاده از خدمات پس از فروش ضروری می‌باشد.

لازم است مشتریان گرامی در هنگام خرید کالا از سالم بودن فیزیکی آن، برچسب سریال و کارت گارانتی اطمینان حاصل نماید.

شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه یا تجهیزات ندارد و مسئولیت حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان برعهده مشتری می باشد. لطفا” در حفظ و نگهداری کلمه عبور امنیتی محصولات خود کوشا باشید زیرا در صورت فراموش نمودن آن ناگزیر به از دست دادن اطلاعات خود می باشید و خدمات پس از فروش اسمارتچیز هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات در اثر فراموش نمودن کلمه عبور امنیتی ندارد.

پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در کارت ضمانت و فروشگاه مشخص خواهد گردید.

ارائه کارت گارانتی یا هولوگرام درج شده روی بسته بندی در زمان مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش الزامی بوده و مالک ارائه خدمات پس از فروش می باشد.

اعتبار رسید تحویل کالا از تاریخ صدور به مدت یک ماه بوده، پس از آن هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نمی‌باشد.

مسئولیت اسمارتچیز بر طرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت گارانتی است. بدیهی است خدمات نرم افزاری جزء تعهدات شرکت نبوده، البته در صورت درخواست مشتری با اخذ هزینه قابل ارائه می‌باشد.

کالایی که تولید آن متوقف شده و نیاز به تعویض دارد، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه می‌گردد.
خدمات پس از فروش در خارج از دوره گارانتی، با اخذ هزینه قابل ارائه خواهد بود.

اسمارتچیز در خصوص صدمات احتمالی ناشی از حمل دستگاه قبل از پذیرش و بعد از ترخیص کالا مسئولیتی ندارد.

    • گارانتی اصلی: 

اصطلاحا به گارانتی گفته می شود که سالهاست در زمینه خدمات پس از فروش کالا یا برند خاصی  فعالیت دارد و آن کالا و یا برند را با نام آن گارانتی می شناسند ( آونگ ، سازگار ارقام،آواژنگ و…)

    • وضعیت گارانتی:
      اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد:
    • گارانتی به غیر از گارانتی اسمارتچیز :خریدار موظف است کالای مزبور را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید لذا شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در ارتباط با عیوب فنی محصولات با گارانتی به غیر از گارانتی اسمارتچیز ندارد. حمل و ارسال کالا به مراکز گارانتی در دفتر
      تهران و تمام نمایندگان خدمات پس از فروش در سراسر کشور برعهده مشتری می باشد.
    • گارانتی اسمارتچیز:
      خریدار موظف است ظرف مدت 24 ساعت از تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا ، کالای مزبور را به شرکت عودت نماید تا کارشناسان علت را بررسی نموده و متعاقبا نتیجه را به خریدار اعلام نمایند.
    • فاقد گارانتی: شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی ندارد.
    • موارد خارج از خدمات سرویس گارانتی :

هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال بطوریکه مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد همراه با عدم تطبیق شماره سریال دستگاه با شماره مندرج در ضمانت نامه.

بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، سوختگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، شکستن یا خط افتادن لنز درایو، اتصال مودم به برق و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.
خرابی ناشی از نصب غلط یا اتصال نامناسب به وسایل جانبی .

خرابی ناشی از استفاده خارج از پارامترهای عملکرد، نگهداری یا محیطی که در دفترچه راهنما ذکرشده است.
خسارت یا از بین رفتن هر گونه برنامه، اطلاعات، یا رسانه ذخیره سازی خارجی و یا هزینه های بازیابی برنامه ها و اطلاعات.
خرابی ناشی از نرم افزار متفرقه و یا ازطریق ویروس.

هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر گارانتی دستگاه را ابطال می‌نماید.

امکان پشتیبانی برای نصب و یا پیکربندی نرم افزار و تجهیزات متفرقه و یا پیکربندی شبکه بروی محصول.

با توجه به محدودیت های تکنولوژیکی، امکان دارد برخی تجهیزات به صورت محدود بر روی این محصولات قابل استفاده باشند ویا به کل اصلا قابل استفاده نباشند. این محدودیت ها غالبا به صورت استاندارد تعریف شده و در صنعت IT مشترک و متداول می‌باشند.

ایرادات ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی و مانند آن.

عیوب ناشی از اتصال لوازم جانبی معیوب به ورودی وخروجیهای دستگاه از جمله USB ،HDMI، هدفون، نمايشگر و مانند آن.
هر نوع آسیب الکترونیکی مانند سوختگی، ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات بر اثر نوسانات برق شهر یا اتصال لوازم جانبی معیوب و غیر استاندارد که با چشم مشاهده شده و به همین دلیل برد اصلی قابل تعمیر نباشد.

خرابی وشكستگی ظاهری سوکت‌ها ، پایه ها ودرگاه‌های ورودی و خروجی دستگاه.

بازیابی رمز عبور BIOS یا SETUP وفراموش شدن آن توسط مشتری.

سریال قطعات دستگاه در سیستم گارانتی اسمارتچیز ثبت می‌شود ودر صورت تخلف در جابجایی قطعات با دستگاه دیگر ویا تعویض آن، دستگاه بدون هیچگونه عملیاتی، کاملا از گارانتی خارج خواهد شد.

با سپاس

فروشگاه اینترنتی اسمارتچیز